Veelgestelde vragen
Zorg op vakantieZorgvakanties met begeleidingWie kan bij Speciaal-Reizen boekenKan ik medisch zuurstof meenemen op vliegvakantieHoe laat vertrekt mijn vliegtuigHoe boek ik mijn vakantieWanneer moet ik mijn reis betalenKan ik Online incheckenKan ik een naam wijzigen op de vliegticketHoeveel bagage mag ik meenemenKan ik ruimbagage bij boekenMag ik medische bagage meenemen aan boordMag ik medicijnen meenemen aan boord van het vliegtuigKunnen mijn medicijnen in het vliegtuig worden gekoeldKan ik hulpmiddelen huren op vakantieIk heb nierdialyse nodig tijdens mijn vakantie, kan ditIk heb een speciaal dieet, hoe gaat dat op vakantiePaspoort: wel of niet afgeven op uw vakantiebestemming?Moet ik een reisverzekering afsluitenMoet ik een annuleringsverzekering afsluitenWelke kamertypes zijn erWanneer wordt mijn kamer schoon gemaakt ?Hebben kinderen een eigen paspoort nodigKrijg ik kinderkorting voor mijn kindMogelijke overlastIk heb een opmerking of suggestieWaar moet ik schade melden
▸ Hoe kan ik een klacht melden
Hoe kan ik mijn reis annulerenVAKTERMEN
Uiteraard doen wij bij Speciaal-reizen ons uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren.
Mocht er onverhoopt een klacht of een probleem zijn, dan vragen we u om dit per direct via communicatie@speciaal-reizen.nl aan ons te melden.
Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht nog tijdens uw vakantie op te lossen!
LET OP ! Klachten dienen uiterlijk binnen 2 maanden na terugkomst schriftelijk ingediend te worden.
Klachten kunnen enkel door de hoofdboeker gemeld worden.
Vermeld voor een snellere afhandeling altijd uw reserveringsnummer.