Veelgestelde vragen
Zorg op vakantieZorgvakanties met begeleidingWie kan bij Speciaal-Reizen boekenKan ik medisch zuurstof meenemen op vliegvakantieHoe laat vertrekt mijn vliegtuigHoe boek ik mijn vakantieWanneer moet ik mijn reis betalenKan ik Online incheckenKan ik een naam wijzigen op de vliegticketHoeveel bagage mag ik meenemenKan ik ruimbagage bij boekenMag ik medische bagage meenemen aan boordMag ik medicijnen meenemen aan boord van het vliegtuigKunnen mijn medicijnen in het vliegtuig worden gekoeldKan ik hulpmiddelen huren op vakantieIk heb nierdialyse nodig tijdens mijn vakantie, kan ditIk heb een speciaal dieet, hoe gaat dat op vakantiePaspoort: wel of niet afgeven op uw vakantiebestemming?Moet ik een reisverzekering afsluitenMoet ik een annuleringsverzekering afsluitenWelke kamertypes zijn erWanneer wordt mijn kamer schoon gemaakt ?Hebben kinderen een eigen paspoort nodigKrijg ik kinderkorting voor mijn kindMogelijke overlast
▸ Ik heb een opmerking of suggestie
Waar moet ik schade meldenHoe kan ik een klacht meldenHoe kan ik mijn reis annulerenVAKTERMEN
Wij streven er naar uw reis probleemloos uit te voeren. Mochten er toch opmerkingen, suggesties of onvolkomenheden zijn, kunt u deze bij de afdeling Customer service kenbaar maken.
Voor een zo spoedig mogelijke afhandeling kunt u deze opmerkingen, suggesties of onvolkomenheden via het webformulier bij ons kwijt. Het webformulier vindt onderaan de pagina bij uw hotel op de website
De afdeling Customerservice is 5 dagen per week bereikbaar via info@speciaal-reizen.nl